פרסומת

יום רביעי, 1 בדצמבר 2010

הפקת תועלת מקללות - על טריק שיווקי יוצא דופן

הפקת תועלת מקללות

האם לדעתכם אפשר להפיק תועלת מקללות? מסתבר שכן!

מעצב אמריקאי בשם טום בין הגדיל פי שתיים את היקף המכירות של התיקים שהחברה שלו מייצרת, לאחר שהוסיף על צדה הפנימי של התווית כתובת נוספת בצרפתית: "אנחנו מצטערים שהנשיא שלנו כזה אידיוט. אנחנו לא הצבענו בעדו".

אין שום אפשרות לבוא בטענות למעצב השערורייתי – הרי אין בכתובת זו רמיזה לנשיא מסוים. בין עצמו מתחמק ע"י כך שהוא אומר שהנשיא עליו הכתובת מדברת זה הוא עצמו (היות והוא נשיא החברה, הוא יכול לומר כזה דבר). אבל רוב האמריקאים מקשרים את המילים "נשיא-אידיוט" לנשיא אחר לגמרי.

הפעולה הזאת עוררה באינטרנט ובאמצעי תקשורת אחרים התעניינות רבה כלפי חברתו של בין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

המלצות נוספות מאת: outbrain