פרסומת

יום שני, 4 בינואר 2010

עובדות טריוויה מדהימות בנושא אוכל – מי מופיע על צנצנת גרבר, מה לא מתקלקל, למה אינדיאנים לא אכלו תרנגול הודו ועוד!

  1. יש יותר מ -15,000 סוגים שונים של אורז. אורז הוא המזון העיקרי עבור מחצית מהאנשים בעולם.
  2. התינוק המפורסם המופיע על צנצנות של מזון לתינוק גרבר הוא בעצם בחורה בשם אן טרנר. התמונה צוירה על ידי האמנית דורותי הופ סמית בשנת 1928.
  3. האינדיאנים מעולם לא אכלו תרנגול הודו – זה נחשב מעשה של עצלנות להרוג ציפור כזו ביישנית.
  4. מלח שולחן הוא המוצר היחיד שהמחיר שלו לא עלה בצורה משמעותית ב-150 השנים האחרונות.
  5. לתפוח, תפוח אדמה ולבצל יש אותו טעם. ההבדל בטעם לכאורה, נובע מהריח של הפרי. לא מאמינים ? תסתמו את האף ותתנו ביס מכל אחד מהם – הטעם יהיה מתוק.
  6. ענבים מתפוצצים במיקרוגל.
  7. דבש ומלח הם מוצרי המזון היחידים שלא מתקלקלים.
  8. בשר הודו וחלב מכילים חומצת אמינו בשם טריפטופן אשר יכולה לגרום לעייפות!
  9. יין מתקלקל באור, לכן בקבוקי היין כהים.
  10. בפרסומות לבירה שמים בבירה גם נוזל כביסה, כדי שהבירה תייצר יותר קצף!
  11. כאשר התה הגיע למושבות האמריקאיות, הרבה עקרות בית – מתוך בורות – היו מבשלות את העלים של התה עם מים וסוכר, וזורקות את המים שבהם השתמשו לבישול התה (הגישו רק את העלים עם הסוכר…)
  12. קטשופ נמכר כתרופה עד לשנת 1830.

מתוך: http://www.angelfire.com/ca6/uselessfacts/

תגובה 1:

  1. נפרדתי מבעלי לפני שלוש שנים. לא הייתה תקשורת בינינו. יעצו לי על ידי משפחות וחברים להפסיק לשכוח מהנישואים ולהמשיך בחיי. לא רציתי להתחתן עם מישהו אחר כי עמוק בפנים אני עדיין אוהב את בעלי. סבלתי כל כך מכאבים ובלבול שקראתי המלצה באינטרנט על איך ד"ר אלאבה איחד מחדש נישואים שבורים בעזרת כוחותיו הרוחניים. המשכתי לקרוא כל כך הרבה המלצות על איך הוא עזר לשים קץ לגירושים ולשקם את אהוביהם לשעבר של אנשים ואמונתי התחדשה. אני צריך ליצור קשר עם ד"ר אלאבה מיד כעבור כמה דקות הוא ענה לי ונתן הנחיות מה לעשות, לאחר שעמדתי בדרישה הנדרשת יומיים לאחר הטקס, הכישוף שינה את חיי סביב בעלי לא ליצור איתי קשר יותר מזה. שנתיים התקשרו אלי באמצע הלילה בוכה והתנצלות שזוהי עבודת השדים, אז אני עדיין נדהם מהנס הזה אז אני סולח לו. עכשיו הנישואים שלי מאוזנים. טקס ד"ר אלאבה עבד מצוין והנישואים חזקים יותר מבעבר, ושום דבר לא יכול להפריד בינינו שוב. ביקרתי בכל כך הרבה אתרים שחיפשתי עזרה, זה היה חסר סיכוי עד שהתחברתי לד"ר אלאבה, הגבר האמיתי שעזר לי לשחזר את הנישואים השבורים שלי אם יש לך בעיה דומה בנישואיך, אתה רוצה שבעלך או אשתך יאהבו אותך שוב. , יש לך מישהו שאתה אוהב ואתה רוצה שהוא יאהב אותך בתמורה, יש לך אתגר בחייך, תבנית הכישוף של ד"ר אלאבה היא הפתרון והתשובה לבעיה שלך, וואטסאפ / ויבר עם מספר הטלפון שלו: +1(425) 477-2744, צור איתו קשר עוד היום על ידי שליחת אימייל אל dralaba3000@gmail.com אל תיתן לאף אחד לקחת את בן/בת הזוג שלך ממך.

    השבמחק

המלצות נוספות מאת: outbrain