פרסומת

יום חמישי, 28 בינואר 2010

אזהרה למשתמשי פייסבוק על מתיחה/וירוס חדש

מתיחת פייסבוק חדשה: "הסירו אפליקציה לא מזוהה כדי להגביר מהירות הגלישה"

ייתכן שפייסבוק עובד באיטיות לאחרונה אך אל תאמינו לטענה שהסיבה לכך היא תוכנת ריגול הרשומה אצלכם כאפליקציה בשם Unnamed App. מדובר ברכיב פנימי של המערכת שהסרתו תגרום לנזק בעמוד הפייסבוק

27.01.10 | 17:43 אסף לבנון

משתמשים רבים חווים לאחרונה בעיות איטיות בשימוש בפייסבוק. סביר להניח שהסיבה היא העומס הרב על השירות, המכיל כיום יותר מ-350 מיליון משתמשים. אך מסתבר שישנם האקרים ומפיצי תוכנות זדוניות המנסים "לתפוס טרמפ" על הבעיה.

במסרים שהופצו ברשת החברתית נטען שבעיית האיטיות נגרמת מתוכנה זדונית שכביכול הושתלה בחשבונו של המשתמש. במסרים אלו נאמר שכדי למצוא ולהסיר את התוכנה יש להגיע לעמוד האפליקציות בחשבון (Applications Settings) ושם לבדוק אם קיימת רשומה בשם Unnamed App. במידה והיא קיימת, יש להסירה, כביכול, "מכיוון שזו תוכנת ריגול". משתמשים שעשו כך גילו להפתעתם כי הטאב Boxes נעלם לפתע מהפרופיל. הסיבה לכך היא שלא מדובר בתוכנה מהסוג הנטען, אלא דווקא ברכיב פנימי בחשבון המשתמש, המטפל בטאב זה ואינו אמור להיות מוסר.

אזהרה נוספת נוגעת לדרך שנייה בה מנסים ההאקרים להשתמש בשמועה הזאת. משתמשים שעשו בגוגל חיפוש על Unnamed App הגיעו לאתרים המתחזים לספקי פתרונות לבעיה ומציעים תוכנת ניקוי. זוהי למעשה תוכנה זדונית במסווה, והורדתה והתקנתה מכניסים למחשב וירוס. הישמרו.


מוגש כשירות לקוראי הבלוג. מתוך אתר דה-מרקר -

http://it.themarker.com/tmit/article/9603

 

תגים של Technorati:‏ ,,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

המלצות נוספות מאת: outbrain