פרסומת

יום שלישי, 29 בדצמבר 2009

בדיחה ומוסר השכל – סיבה ותוצאה או תוצאה וסיבה

סקוטי אחד מחליט ללכת לאנגליה ללמוד אנגלית כמו שצריך. הוא הגיע לבית ספר בתנאי פנימייה וחי ביחד עם כל התלמידים באותו חדר גדול.

לאחר חודש, אמא שלו באה לבקר אותו ושואלת:

"תגיד, חמוד, איך אתה מסתדר כאן עם שאר התלמידים, איך הם ?"

הסקוטי עונה:

"תאמיני לי כולם כאן משוגעים, הם עושים רעש נוראי, חלק דופקים את הראש בקיר ולא מפסיקים, וחלק צורחים כל הלילה בלי הפסקה"

אמא שלו אומרת לו:

"איזה נורא, איך אתה מצליח להסתדר עם כל הרעש הזה ?"

הסקוטי: "אל תדאגי אמא, אני לא עושה כלום ומתעלם מכל הרעשים והמוזרים. אני פשוט יושב כאן בשקט ומנגן לי בחמת החלילים שלי"…


מוסר השכל: הרבה פעמים אנו נוטים להאשים אנשים או לראות בהם מוזרים או משוגעים בגלל ההתנהגות שלהם, אבל לא שמים לב שיכול להיות שההתנהגות שלהם היא התוצאה של המעשים שלנו !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

המלצות נוספות מאת: outbrain