פרסומת

יום רביעי, 23 ביוני 2010

חדשות ועדכונים מפורטל תזונה בריאה Eatwell


** אתם מוזמנים להקליק על הקישורים לכתבות שמעניינות אתכם.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

החופש הגדול הגיע ועימו הדאגה איך להעסיק את הילדים ולעבור את חודשי הקיץ החמים בשלום. אנחנו רוצים להציע לכם לבלות זמן איכות עם הילדים בסיור בחוות חקלאיות, בהקמת גינת ירק בחצר ביתכם או בשכירת ערוגת (ראו טור של דני מרשק ) וביצירה משותפת במטבח (ראו מתכון להכנת גלידה ביתית . הציצו בקטגורית מתכונים " אוכל בריא שילדים אוהבים "). כששוברים שגרה חשוב שנשמור שילדינו אוכלים אוכל בריא ומזין. תוכלו להעשיר את הידע במסגרת כתבות על תזונת ילדים .

חודשי הקיץ גדושים באירועי בריאות וסדנאות בישול. זה הזמן גם שלכם להתחדש ולהשקיע בעצמכם. תוכלו לבחור מבין האירועים הקרובים המתקיימים (בתחתית הניוז). חלק מהאירועים אנחנו נדאג לסקר עבורכם. תוכלו להתרשם מתכני ההרצאה של פיליס גלזר על מוצרי בריאות באירוע מועדון לקוחות האחרון של ניצת הדובדבן. במסגרת ביקור במסעדות בריאות, ביקרנו במסעדת " אבא גיל "- בית אוכל אורגני ביהודה הלוי ת"א. שוחחנו עם גיל וטעמנו חלק מהמנות הנפלאות שהוא מכין. מומלץ לבקר.

במסגרת הכתבות הראשיות : דורית יוסף תעמיק בסדרת כתבות על "מזונות על" בסגולותיהם הבריאותיות של תותי גוג'י ואגוז הקקאו . למי שרק התחיל לשמוע עליהם ולמי שנהנה מהם בתזונה היומית שלו, כתבות מעשירות את הידע ומחדשות. מירה כהן שטרקמן תכתוב על " נבחרת הירקות הלבנים " וכוח הצבע הלבן. מיה בן אפריים תכתוב את כל האמת על פירות הקיץ, תעלול או תענוג? ותמי צרי תכתוב לנו סיפור קיץ קליל משעשע על החיפוש אחר ביצה מתרנגולת חופש אמיתית.

ובפינת הטורים הקבועים : ליה שומרון פינדר , נפשה בבית מלון באילת וחוקרת מה באמת שמים לנו באוכל שאנחנו אוכלים בחוץ... בני נחמני , נותן לנו 10 טיפים לירידה בטוחה במשקל במעבר לאורח חיים בריא. דני מרשק , חיכה 90 ימים לתירס המתוק שגדל בגינת הירק האורגנית שלו וחולק איתנו את תובנותיו.

הילה נוה תסקור את חטיפי הבריאות על המדפים ותנחה אותנו איך לקרוא תוויות מזון וממה להיזהר. זהר צמח וילסון בוחן מה הסוד לאריכות ימים ובריאות טובה. 
עדי סוקול-קצירי ביקרה בביתם של יערה ומתן הגנן בבני ציון שהקים משתלה אורגנית המהווה מרכז הדרכות ובית חם ושוחחה עימם על אכילה עונתית, קיימות, חיבור לאדמה ועוד. ליאורה גולדברג תסקור את יתרונותיהם הבריאותיות של אצות הים ותציע דרכים לשלבן בתזונה היומית שלנו ושירלי בר בכתבה מלאת עוצמה קוראת לנו לשחרר את מה שידענו עד כה על דיאטה והרזייה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

המלצות נוספות מאת: outbrain