פרסומת

יום שני, 30 בנובמבר 2009

בדיחה ומוסר השכל: לא תמיד אחרים אשמים

בעל מודאג הולך לרופא המשפחה שלו ואומר:

"ד"ר, אני חושב שאשתי חירשת. היא לא שומעת אותי בפעם הראשונה שאני אומר משהו ולעתים קרובות אני חייב לחזור על הדברים שוב ושוב".

"ובכן," משיב הרופא, "כדי שנוכל לקבל מושג על חומרת ליקוי השמיעה שלה, אני רוצה שתלך הביתה ותעמוד במרחק 15 מטר ממנה ותגיד לה משהו. אם היא לא עונה, תתקרב בחצי מטר ותגיד לה את זה שוב. אם היא עדיין לא עונה תמשיך להתקדם עד שתגיע לנקודה שבה היא שומעת".

ואכן, הבעל הולך הביתה ועושה בדיוק כפי שאמר לו הרופא. הוא נעמד במרחק 15 מטרים מאשתו שעומדת במטבח וקוצצת ירקות. "מותק, מה יש לאכול?"

הוא לא שומע תשובה. הוא מתקרב קצת ושואל שוב. אין תשובה. הוא מתקרב עוד יותר ושוב אין תשובה. בסוף נמאס לו והוא נעמד צמוד לאשתו ושואל שוב: "מותק, מה יש לארוחת הערב?"
היא עונה, "בפעם הרביעית, מרק ירקות!"


לפעמים אנחנו כל כך בטוחים שהאחר אשם או לא חושב נכון, או טועה אבל למעשה הפגם הוא בנו, רק שאנחנו לא בודקים את עצמנו קודם...

http://www.arcamax.com/jokes/s-36156-676966

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

המלצות נוספות מאת: outbrain