פרסומת

יום רביעי, 11 בנובמבר 2009

פחד טיסה ? מפחד לטוס ? הפתרון: בנה לך רכבת משלך (מישהו כבר עשה את זה!)

שליט צפון קוריאה, קים ז'ונג-איל, הקים מערך רכבות יוקרה כדי להתמודד עם פחד הטיסה שלו

ברחבי המדינה - מפיונגיאנג הבירה ועד לבתי הקיט המרוחקים של קים - נבנו כ-20 תחנות מיוחדות, המשמשות אך ורק את רכבותיו של המנהיג

המנהיג ה"יקר" של צפון קוריאה, קים ז'ונג-איל, הידוע בפחד שלו מטיסות, מצא באחרונה חלופה מוצלחת אם כי הרבה יותר בזבזנית: שש רכבות יוקרתיות.

יש כמה סיפורים מוכרים על אמצעי התחבורה המועדפים על "שמש המאה ה-21", בעיקר בזכות עדותו של שליח רוסי, שסיפר על נסיעתו בחברת הנהנתן ברכבת הפרטית, על ארוחות הגורמה והשמפניות הצוננות שהוגשו בידי מלצריות מקומיות חטובות. ארוחות הגורמה, מיותר לציין, הובאו לכל מקום על ידי צוות המסוקים של המפלגה. 

כל אחת מהרכבות משוריינת ומורכבת מ-90 קרונות ובהם חדרי ישיבות, אולמות אירוח וחדרי שינה, המאובזרים במיטב הטכנולוגיות. כמו כן, יש בה קירות שבהם מסכי פלזמה ואמצעי תקשורת לוויינים.

ברחבי המדינה - מפיונגיאנג הבירה ועד לבתי הקיט המרוחקים של קים - נבנו כ-20 תחנות מיוחדות, המשמשות אך ורק את רכבותיו של המנהיג.

בכל נסיעה מלוות את הרכבת שתי רכבות נוספות: אחת מלפניה, הסורקת את המסילה וסביבותיה ומאבטחת את נתיב הנסיעה, ואחת מאחוריה,

בנוסף לרכבות אלו הדיקטטור בן ה-67, זוכה לליווי אווירי של מטוס תובלה מדגם "איליושין- 76" ומסוקי "מיקויאן-17", שגם דואגים לו לאספקה של מזון, תרופות, נשק ועוד.

לפי היומון הדרום קוריאני, מאז תחילת השנה נסע קים ז'ונג איל 129 פעמים במהירות ממוצעת של כ-60 קמ"ש כאשר בכל נסיעה כזו מאבטחים מאה סוכנים את תחנות הרכבת. כדי למנוע בעיות מיותרות, מנותק זרם החשמל למסילות האחרות באזור.

כשהמנהיג יורד מהרכבת ממתינה לו ברציף מכונית שרד משוריינת מתוצרת מרצדס, בה הוא נוסע לאחד מבתי הקיט שלו.

תקציר מתוך כתבה בעיתון הארץ:http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1127109.html

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

המלצות נוספות מאת: outbrain