פרסומת

יום ראשון, 22 במרץ 2009

בדיחה ומוסר השכל, או – יצירתיות ועקיפת ביורוקרטיה או – יחס נכון לאנשים

אישה מתקשרת לבי"ח מקומי:
"שלום, אני רוצה לדבר עם האדם שאחראי למידע בנוגע לחולים שלכם. אני מעונינת לדעת לגבי מצבה של חולה מסוימת".

הקול בצד השני אומר: "מה השם ומספר החדר של החולה?"

"שרה פינקל, בחדר 302".

"אני אעביר אותך לעמדת האחיות".

לאחר שהשיחה מועברת, עונה אחות: "עמדת האחיות A-3 ,איך אני יכולה לעזור לך?"

אותה אישה: "אני רוצה לדעת את המצב של שרה פינקל בחדר 302".

האחות:  "רק רגע, תני לי להסתכל על הגיליון שלה. כן, גברת פינקל בסדר גמור. היא אכלה שתי ארוחות מלאות, לחץ הדם שלה בסדר ובדיקת הדם שלה יצאה תקינה. הולכים להוריד לה את המוניטור של הלב עוד כמה שעות אם היא תמשיך להראות השתפרות, וד"ר כהן הולך לשלוח אותה הביתה ביום שני".

האישה:  "תודה לאל! זה נפלא, כל כך הוקל לי!"

האחות מחייכת ואומרת: "מההתלהבות שלך אני מבינה שאת משפחה או חברה קרובה מאוד".

אומרת האישה: "לא לא, אני שרה פינקל מחדר 302 ואף אחד לא אומר לי כלום!"

------------------------------------------------------------------

זה הבדיחה. מתוך: jokes.co.il

מה אפשר ללמוד מזה ?

1. יש אנשים שמנסים לדאוג לכל העולם ולהיות טובים ואדיבים ונחמדים, אבל שוכחים את האנשים שהם באמת חייבים להם, למשל מטופלים, לקוחות, בני משפחה ועוד.

תחשבו עכשיו האם אתם באמת דואגים ומוסרים את המידע לאלו שאתם צריכים ?

2. לפעמים צריך לגלות יצירתיות כדי להשיג את מה שרוצים. לפעמים רק כך אפשר לעקוף את הביורוקרטיה. לא תמיד הדרך המקובלת היא המתאימה, אך כמובן שצריך לנסות אותה קודם. זה חשוב לזכור.

3. גם כשאתה במצב קשה, חולה ומסכן, צריך לגלות יוזמה ואחריות – בעיקר כלפי עצמך.

 

תחשבו על זה ותיהנו מהבדיחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

המלצות נוספות מאת: outbrain