פרסומת

יום שלישי, 26 באפריל 2011

סיפור אמיתי ומוסר השכל: הילד שביקש הלוואה מאבא שלו

סיפור מעניין על הילדים שלנו


פעם איש אחד חזר מאוחר מהעבודה הביתה, כמו תמיד עייף ומותש, וראה שבכניסה מחכה לו בנו בן החמש.

- אבא, אני יכול לשאול אותך משהו?

- בוודאי, מה קרה?

- אבא, כמה אתה מרוויח?

- זה לא עניינך! – האבא התרגז. – וחוץ מזה, למה אתה צריך את זה?

- אני פשוט רוצה לדעת. בבקשה, תגיד לי כמה אתה מרוויח בשעה?

- טוב, אני מרוויח 300 ₪. למה?

- אבא... – הבן הסתכל עליו מלמטה למעלה בעיניים רציניות מאוד.

- אבא, אתה יכול להלוות לי 100 ₪?

- אתה שאלת רק כדי שאני אתן לך כסף לצעצוע מפגר כלשהו? – החל האבא לצעוק. – תיכנס מייד לחדר שלך, ותלך לישון!.. אתה לא יכול להיות כזה אנוכי! אני עובד כל היום, מתעייף נורא, ואתה מתנהג בצורה כזאת טיפשית.


הילד נכנס בשקט לחדר שלו וסגר אחריו את הדלת. והאבא המשיך לעמוד בכניסה ולהתעצבן בגלל הבקשה של בנו. "איך הוא בכלל מעיז לשאול אותי על המשכורת שלי, ואחר כך לבקש ממני כסף?"

אבל לאחר זמן מה הוא נרגע, והתחיל לחשוב בצורה הגיונית:

"אולי הוא באמת צריך לקנות משהו חשוב. לא אכפת לי מהשלוש מאות שקל האלה, הרי הוא עד עכשיו מעולם לא ביקש ממני כסף בכלל". כאשר הוא נכנס לחדר הילדים, בנו כבר היה במיטה.

- אתה לא ישן, חמוד? – הוא שאל.

- לא אבא. סתם שוכב, - ענה הילד.

- אני חושב שעניתי לך בצורה גסה מדי, - אמר האבא. – היה לי יום קשה, ופשוט התפרצתי. תסלח לי. הנה, קח את הכסף שביקשת ממני.


הילד התיישב במיטה וחייך.

- אוי, אבא, תודה! – הוא צעק בשמחה.


לאחר מכן הוא הושיט את ידיו אל מתחת לכרית, והוציא עוד כמה שטרות מקומטים. אבא שלו, כשהוא ראה שכבר יש לילד שלו כסף, התעצבן שוב. הילד בינתיים סידר את כל הכסף ביחד, ספר אותו בקפדנות, ואחרי זה הסתכל שוב על אביו.

- למה ביקשת ממני כסף, אם כבר יש לך כסף? – הוא שאל בנימה רוטנת.

- בגלל שלא היה לי מספיק. אבל עכשיו בדיוק יספיק לי, – ענה הילד.

- אבא, יש כאן בדיוק 300 ₪. אני יכול בבקשה לקנות שעה אחת מזמנך? בבקשה, תבוא מחר הביתה קצת יותר מוקדם, אני רוצה שתאכל איתנו את ארוחת הערב.


זה סיפור אמיתי...

פתח עיניים בבקשה - זה סיפור שקורה כל יום בביתך ובמשפחה שלך!

אתה עובד על חשבון המשפחה שלך ועל חשבון חיי הילדים שלך!

למה ולמי אתה מחכה?!

למעביד שישילם לך משכורת טובה יותר? או אולי לפנסיה שהמדינה תשלם לך ואז יהיה לך זמן להקדיש אותו למשפחה ולילדים שלך?

תתעורר בבקשה! תפסיק לבגוד במשפחה שלך!

סטארט אפ - פתיחת עסק הקמת עסק אלי שביט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

המלצות נוספות מאת: outbrain