פרסומת

יום רביעי, 20 באפריל 2011

רק ב-20: כל מה שאפשר לקנות או למכור עם משה שרת אחד | חורים ברשת

הערה אישית: אתר מומלץ ביותר.

במיוחד לאור העובדה ש-3 מההצעות האטרקטיביות שפורסמו בכתבה הן שלי: לתרגם מאנגלית לעברית, להמליץ על שיפורים בקורות חיים ולהמליץ בבלוג). תפיצו לחברים אולי יצא לי משהו מזה. תודה :-)

להלן הכתבה המלאה:


מאת ארז רונן פורסם ב- 19.4.2011 בשעה 11:00
בין אם אתם תפרנים שמפשפשים בכיסים ולא מוצאים יותר מעשרים שקלים לצרכי פנאי ובין אם אתם עשירים שמחפשים מה לעשות עם כל השטרות הירוקים האלה שמצטברים לכם בארנק (עודף ממאתיים, אתם יודעים איך זה) – הנה אתר חביב שיספק לכם רעיונות מקוריים מה לעשות עם שטרות ה-20 שלכם.

רק ב-20” הוא אתר בו גולשים מציעים לגולשים אחרים שלל שירותים ומוצרים שונים במחיר פיקס קבוע של עשרים שקלים. האווירה קהילתית, ולא מסחרית, והשירותים המוצעים בו נעים בין שירותי תרגום (של טקסטים קצרים), שירות השכמה טלפוני אנושי לשבוע, תצלומים של אנשים עם פתקים מצחיקים ועוד.

מדובר, למעשה, בגירסה הישראלית של Fiverr, אתר דומה באנגלית שמציע באותה שיטה שירותים שונים תמורת חמישה דולרים (שהם, פחות או יותר, עשרים שקל). למרבה ההפתעה, אין שום קשר בין יוצרי Fiverr הישראליים לבין מי שעומד מאחורי “רק 20″.


האתר גם מציע פתחון פה לקונים, שיכולים לרשום בתיבה מיוחדת בצד איזה סוג של שירותים הם מחפשים ומוכנים לשלם עליהם 20 שקלים. הוא גם מבטיח הגרלה של כרטיס טיסה זוגי כל שבוע ו”קנייה ראשונה בראש שקט!”, אבל מכיוון שמדובר בכפתורים לא לחיצים בטור הימני של האתר, יכול להיות שפשוט מדובר במעין Place-holders שהוכנסו לאתר עם בנייתו ונשכחו שם. כך או כך, על טיסה לחו”ל לא היינו בונים.


בשלב זה, על אף הפוטנציאל, רוב השירותים המוצעים לא ממש מלהיבים, ולפחות אחת מהן נראית לנו מפוקפקת חוקית (הדפסת תואר דוקטור מזויף על “נייר איכותי”), אבל פה ושם ניתן למצוא הצעות משעשעות ואטרקטיביות, כמו למשל טיפים לגידול חתולים ב-20 שקל (אולי ככה אוכל לשכנע את פאץ’ להפסיק לצוד יתושים בלילות תוך כדי קפיצות חוזרות ונשנות על הגב שלי ופשוט לתת לי לישון), תמיכה טלפונית בנושאים טכניים שונים ואפילו שירותים שונים ברשתות חברתיות, כמו צ’ק אינים בפורסקוור עבור חברות מסחריות או מגיבים בשכר בפייסבוק (ומה לגבי מלייקקים בתשלום?).

מאת:ארז רונן

ארז רונן הוא כתב טכנולוגיה בעבר וסטודנט לקולנוע בהווה. בזמנו הפנוי הוא משחק במשחקי וידאו, מתפעל ממוצרים של אפל ומתפעל את אימפרית “זה לחלשים” הכוללת בלוג ופודקאסט שבועי.


    אין תגובות:

    הוסף רשומת תגובה

    המלצות נוספות מאת: outbrain