פרסומת

יום שלישי, 13 באפריל 2010

מזונות בוקר שיעזרו לכם לרזות

רוצים לשלוט בתיאבון כבר מהארוחה הראשונה? שלבו שלושה מזונות שהוכחו מחקרית כמסייעים להרזיה - וגם ישמרו עליכם בריאים יותר

אתם יכולים להעניק לגופכם יתרון בשריפת שומנים אם תכללו את שלושת מזונות הבאים בארוחת הבוקר שלכם. זו נחשבת לארוחה החשובה ביותר ביום אם אתם מבקשים לשלוט בתיאבון שלכם ולרדת במשקל. מזונות אלה, בעיקר, נחשבים לבעלי סגולות של שריפת שומנים וכמסייעים בתהליך הדיאטה.

1. ביצים

נמצא כי אנשים בדיאטה דלת-קלוריות, שאכלו שתי ביצים מקושקשות עם לחם קלוי וריבה לארוחת הבוקר, איבדו 65% יותר ממשקלם מאנשים שהתחילו את הבוקר עם בייגלה (הלחם, לא החטיף) וסוג של גבינה כלשהי. הסיבה: החלבון שבביצה מסייע, ככל הנראה, לשלוט בתיאבון.

2. יוגורט

סידן ומרכיבים אחרים ביוגורט מונעים צבירת שומנים ומסייעים בשריפתם. מחקר שנערך באוניברסיטת טנסי שבארצות הברית מצא כי אנשים עם עודף משקל קיצוני איבדו 61% יותר ממשקלם - ובעיקר שומן מאזור הבטן - כשאכלו סך כולל של 170 גר' של יוגורט בכל יום. זאת, בהשוואה לאנשים שלא כללו יוגורט כלל בדיאטה שלהם.

3. דגנים מחיטה מלאה

מחקרים שונים מוכיחים כי אנשים מאבדים יותר שומן מהבטן כשהם מחליפים אוכל מחיטה מנופה באוכל מחיטה מלאה. הסיבים שבמזון מסייעים למנוע רעב ובנוסף, חיטה מלאה מסייעת לשלוט ברמת הסוכר ולהפחית את לחץ הדם, ואף מפחיתה את הסיכון למחלות לב ולסוגי סרטן מסוימים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

המלצות נוספות מאת: outbrain