פרסומת

יום רביעי, 14 באוקטובר 2009

חומר למחשבה (וקצת צחוק בצד) על יחסי הורים-ילדים. כדאי לקרוא

 

דעתה של ילדה על אבא שלה לאורך השנים:

בגיל 4 – אבא שלי יכול לעשות הכל.

בגיל 7 – אבא שלי יודע המון המון דברים.

בגיל 8 – אבא שלי לא באמת יודע הכל.

בגיל 12 – טוב, אבא שלי לא יודע גם את זה – או: אבא שלי גם לא יודע שאני בת 12

בגיל 14 – אבא שלי, מיושן חסר תקנה.

בגיל 21 – האיש הזה כבר פג תוקף, למה ציפית?

בגיל 25 – הוא יודע קצת על הנושא, אבל לא הרבה.

בגיל 30 – אולי צריך לבדוק מה אבא חושב על זה.

בגיל 35 – קצת סבלנות, בואו נתייעץ עם אבא לפני שעושים משהו.

בגיל 50 – אני תוהה מה אבא היה חושב על זה, הוא היה די חכם.

בגיל 60 – אבא שלי יודע כמעט הכל.

בגיל 65 ומעלה – הייתי נותנ/ת הכל אם אבא שלי היה כאן והייתי יכול/ה לדבר איתו. אני מתגעגע/ת לאיש הזה…

 

מוקדש באהבה לכל ההורים שדואגים לילדים שלהם,

ולכל הילדים שלומדים וילמדו להעריך את ההורים…

 

המקור באנגלית: http://www.arcamax.com/jokes/s-27962-133397-print

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

המלצות נוספות מאת: outbrain