פרסומת

יום שני, 8 בנובמבר 2010

rotter - החתונה של טייוואן: בת 30 נשאה את עצמה לאשה

החתונה של טייוואן: בת 30 נשאה את עצמה לאשה


מה יכולה לעשות אשה שמאסה במאמצים למצוא חתן, אך עדיין אינה מוכנה לוותר על חתונה? צ'ן ווי-יי, אזרחית טייוואן, מצאה לבעייה זו פיתרון מצויין שבצדו גם "תעודת ביטוח" מפני גירושין - היא בחרה להתחתן עם עצמה בטקס חגיגי עם בני משפחתה.

מאז הכריזה בחודש שעבר על כוונתה להתחתן עם עצמה, הפכה צ'ן בת ה-30 לסנסציה והשיחות עליה ממלאות את הרשתות החברתיות בטייוואן. בסוף השבוע הפכה צ'ן את ההבטחה למציאות וקיימה את הטקס במלון בטייפה בהשתתפותם של כ-30 מקרוביה וחבריה.

"החתונה עם עצמי היא הדרך שלי להראות שאני בטוחה בעצמי, ומקבלת את עצמי על מי שאני. אנחנו חייבים לאהוב את עצמנו לפני שאנחנו אוהבים אחרים, ולכן אני חייבת להתחתן עם עצמי עוד לפני שאמצא את האחד המיוחד שלי", סיפרה צ'ן.






תומכיה של הנשואה הטרייה רואים ב"חתונה החד-כיוונית" כדבר "יצירתי", וברשת החברתית פייסבוק אף הוקמה קבוצה התומכת באנשים שרוצים להתחתן עם עצמם.

טייוואן ניצבת בשנים האחרונות בפני עלייה משמעותית בגיל הנישואין של נשים ובמספר הנשים שבוחרות לחיות כרווקות. זו הסיבה המרכזית שהפכה את המדינה לבעלת אחד משיעורי הילדוה הנמוכים ביותר בעולם. בשנת 2009 נרשם טייוואן שפל חסר תקדים של 117 אלף טקסי נישואין בלבד - ירידה של לא פחות מ-25 אחוז מנתוני 2008.


rotter - החתונה של טייוואן: בת 30 נשאה את עצמה לאשה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

המלצות נוספות מאת: outbrain