פרסומת

יום שלישי, 6 ביולי 2010

TheMarker - לא צריך להוציא אלפי שקלים על מלון - 8 אתרי קמפינג מומלצים - צרכנות


חניוני הלילה פזורים ברחבי המדינה - החל ביהודיה שבגולן, דרך חופי הכנרת ואזור הנחלים שבאצבע הגליל והכרמל, וכלה בנגב. חלק מהחניונים מופעלים ומתוחזקים על ידי רשות הטבע והגנים, אחרים על ידי קק"ל ויש אפילו כמה חניונים פרטיים.
הרשות מציעה כיום חניוני לילה ברמות שונות - מהפשוט ביותר שכולל רק משטח להקמת אוהל, ועד לאתרים המציעים גם מקלחות, מטבחי שדה, מזרנים ואמצעי עזר לבישול. "כשיש שירותים ומקלחת, אין בעיה להגיע גם עם תינוקות, עליהם אנחנו לא גובים כסף", טוען אשד. "יש לנו חניונים פשוטים שהשהייה בהם היא ללא תשלום, ויש כאלה שמציעים שירותים שונים, והמחיר בהם הוא 20-50 שקל לאדם".
פרט לחניונים של רשות הטבע והגנים, פועלים גם אתרי קמפינג מוסדרים של קק"ל. בשנים האחרונות פתחה קק"ל את היערות גם בלילות, והקימה בשטחיה חניוני לילה. חניונים אלה מאורגנים לקליטת קהל בכל ימות השנה וללא תשלום.
לדברי עוזי ברזילי, ראש חטיבת קהל וקהילה בקק"ל, ציוד המחנאות כיום נגיש, קל לנשיאה ופשוט להרכבה - מה שמאפשר לשהות בשטח בנוחות. "במחיר של לילה בצימר אפשר לארגן ערכת קמפינג שתשמש לכמה סופי שבוע רגועים וחווייתיים תחת יריעה של כוכבים, על גדות נחלים או בקרחת יער".
כדי שתוכלו לבחור בין מגוון האתרים, בחר צוות המומחים של אתר מפה (mapa.co.il) את שמונת אתרי הקמפינג הטובים בישראל. המשתנים שנבדקו הם מיקום (נקודות נוף מעניינות וקרבה למסלולי טיול), אטרקציות (פעילויות למשפחות ולילדים), תשתיות (כמו שירותים ומקלחות, מדשאות ושולחנות פיקניק), ניקיון - וכמובן מחיר.
לכתבה המלאה ולאתרים המומלצים:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

המלצות נוספות מאת: outbrain