פרסומת

יום שלישי, 2 במרץ 2010

אוסטרליה: זה גשם של דגים, הללויה!

תושבי העיירה המורחקת לג'מנו באוסטרליה חשבו שהם הוזים כשגשם של דגים החל ליפול, אבל באמת גשם של דגים החל ליפול

תושבי עיירה קטנה ומרוחקת בצפון אוסטרליה נדהמו להתעורר למזג אוויר מוזר מאוד, שכלל ממטרי דגים נופלים מהשמים.
בתחילה חשבו תושבי העיירה לג'מנו, בת 650 התושבים, כי מדובר בסוג של מתיחה, אך במהרה הבינו כי המשקעים שנופלים מהשמים הם אכן דגים, שהיו בחיים כשנחבטו על הקרקע.
קריסטין בלמר הייתה בדרכה לביתה כשהבחינה במשהו תמוה. היא נשארה חסרת מילים כש"אלפי דגים החלו שוטפים את האזור כולו", לדבריה. חבריה לעיירה החלו לרוץ מכל עבר ולאסוף את הדגיגים האומללים, "שהיו עודם חיים, לכן נראה שהיו חיים כשהתעופפו באוויר".
"כשהתקשרתי לספר למשפחתי שחיה באזור אחר באוסטרליה על גשם הדגים, הם חשבו שיצאתי מדעתי", סיפרה בלמר לסוכנות הידיעות האוסטרלית, "אבל לא, לא השתגעתי. כל שאני יכולה להגיד זה תודה לאל שזה לא היה גשם של קרוקודילים!"
מטרולוגים הסבירו כי תופעה כזו אכן יכולה להתרחש, כתוצאה מטורנדו. בסיטואציה כזו, הסופה שואבת לעיתים מים ודגים מהנהרות וסוחפת אותם מאות קילומטרים משם.
זה לא הפעם הראשונה שתושבי העיירה מתעוררים במצב כזה. התופעה ההזויה הזו התרחשה כבר פעמיים בעבר. לס דילון בן ה-48, אמר כי בתחילת שנות ה-80 הוא שהה במעיינות בקרבת העיירה כשהבחין בדגיגים נופלים בהמוניהם מהשמיים, "אבל שתיתי כמה בירות קודם, אז אף אחד מחברי לא האמין לי. עכשיו אני מבין שזה באמת קרה".
בקיץ שעבר נדהמו אזרחים יפאניים מגשם אחר שהומטר עליהם - רק שהפעם היה זה גשם של צפרדעים.

מתוך אתר עיתון הארץ  -

http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1153348.html

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

המלצות נוספות מאת: outbrain