פרסומת

יום ראשון, 15 באפריל 2012

על מה תתחרטו ביומכם האחרון? | לא קונבנציונלי


במסגרת עבודתה ניהלה וור שיחות רבות עם אנשים על ערש דווי, והחליטה לתעד את דבריהם האחרונים בבלוג Inspiration and Chai. לאחר שראתה את הפופולריות הגדולה של הבלוג, היא אף הוציאה ספר בנושא בשם The Top Five Regrets of the Dying.
לדברי וור, על סף מותם אנשים מצליחים להתבונן אחורה על חייהם בצלילות רבה, וכולנו יכולים ללמוד הרבה מהתובנות שלהם. היא שאלה רבים מהם על מה הם מתחרטים או מה היו עושים אחרת אילו הייתה ניתנת להם ההזדמנות, והופתעה לגלות שאותם נושאים עלו שוב ושוב. אף אחד לא אמר למשל "אוף, חבל שלא עבדתי יותר!".
הנה חמש החרטות הנפוצות ביותר:


1. הלוואי שהיה לי האומץ להיות נאמן לעצמי, ולא לציפיות של אחרים ממני!
...
2. הלוואי שלא הייתי עובד כל כך קשה!
...
3. הלוואי שהיה לי האומץ לבטא את הרגשות שלי!
...
4. הלוואי שהייתי נשאר בקשר עם החברים שלי!
...
5. הלוואי שהייתי נותן לעצמי להיות מאושר יותר!


לפוסט המלא
על מה תתחרטו ביומכם האחרון? | לא קונבנציונלי:

'via Blog this'

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

המלצות נוספות מאת: outbrain