פרסומת

יום ראשון, 18 באוקטובר 2009

קישור למדריך בעברית לאתר linkedin

 

המאמר המלא מופיע בבלוג של זוהר אוריאן והוא מקיף ומומלץ:

http://cafe.themarker.com/view.php?t=1273608


רשתות חברתיות, ובראשון ללא ספק רשתות כמו LinkedIn מאפשרות לנו גישה ישירה אל קהל חדש, קהל שבחיים האמיתיים לא נגיש לנו. הן מאפשרות לנו לייצר חלונות של הזדמנויות ולפתח קשרים חדשים. לצורך כך צריך להבין את הזירה היטב, לחקור ולהעמיק במה ניתן לעשות מה נהוג לעשות ואיך. "עשיתי עבורכם את רוב העבודה" ו"הורדתי" את העקרונות החשובים על הנייר.

מקווה מאוד שהדבר יעזור לכם ויכלל בארגז הכלים שלכם לשם בניית מערכות יחסים איכותיות ועסקיות ברשת זו ובאחרות.

להלן תמצית מהמדריך:

  • כדאי מאוד להיות שקופים, להציג בגלוי את התוכן שלנו ולהפגין את היכולות והיתרונות שלנו.
  • חשוב להיות פעיל, להשאיר תגובות, להשאיר המלצות, לקחת חלק פעיל בקבוצות ולענות על שאלות
  • איסוף אנשי קשר / מעגל חברים בLinkedIn - בלי חברים ובלי מעגל מכרים אין פעילות, לכן ,המלצה שלי להתחיל לבנות לכם את האנשים שיסבבו אתכם, דרך אימייל ודרכים נוספות.
  • הפרופיל ברשת זו חשוב מאין כמוהו ולכן חשוב שיהיה מלא ב-100%. חובה לשים תמונה ופיצ'רים נוספים.
  • המלצות – כדאי להמליץ על חברים ולבקש מהם שימליצו עליך.
  • קבוצות – כדאי להצטרף לקבוצות לפי תחומי עניין.
  • שאלות – אפשר לשאול שאלות ולחכות לתשובות. מומלץ כמובן לענות על שאלות של אחרים.
  • יש אפשרות לחיפוש עבודה דרך האתר.
  • ‏הוספת פיצ'רים לכרטיס - • בלוג / Word press / מצגת / אמזון. לדוגמא הוספת פיצר בלוג . אתם יכולים להחליט איזה בלוג להכניס . אם תרצו תוכלו לשלוט על התכנים שמתפרסמים.
  • יש אפשרות לייצר אירועים בLinkedIn, שימו לב שיש מגבלה של הזמנת חברים.
  • בתיבת המייל שלנו בLinkedIn יש לנו אפשרות לשלוט על כל הדואר שאנחנו מקבלים.
  • סטאטוס כמו של Facebook שמראה מה אני עושה עכשיו והדבר גם מופיע בעדכונים של החברים.

תגובה 1:

המלצות נוספות מאת: outbrain