פרסומת

יום חמישי, 15 באוקטובר 2009

טיפול יצירתי בלקוח חצוף

זו איננה בדיחה, האירוע הבא אכן קרה: אחת הטיסות של "ארקיע" מדוברובניק לתל-אביב בוטלה.

דיילת של החברה עמדה ורשמה הזמנות חדשות. תור ארוך של נוסעים מאוכזבים ומרוגזים השתרך מול הדלפק שלה. פתאום, פילס אחד הנוסעים את דרכו מבין כולם, נעמד מול הדיילת, הניח בעצבים את כרטיסו על הדלפק ואמר:

"אני חייב להיות על הטיסה הזאת, וזה חייב להיות במחלקה הראשונה".

"אני מצטערת אדוני", ענתה הדיילת באדיבות, "אבל יש כל התור הזה לפניך. תמתין לתורך ואני בטוחה שנוכל לעשות משהו כדי לעזור לך".

הנוסע המעוצבן לא התרגש מדבריה ושאל בקול: "יש לך שמץ של מושג מי אני?"

הדיילת תפסה את המיקרופון ואמרה, כשקולה נשמע בכל הטרמינל:

"נוסעים נכבדים, יש לנו כאן נוסע שאינו יודע מי הוא. כל מי שיכול לעזור לזיהויו מתבקש להגיע לשער 14".

הנוסעים בתור צחקו, ואילו הנוסע סינן לעברה מבעד שיניו: "אני עוד אדפוק אותך על זה"!!!"

"גם בשביל זה תצטרך לעמוד בתור, אדוני", ענתה הדיילת בחיוך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

המלצות נוספות מאת: outbrain