פרסומת

יום חמישי, 8 במרץ 2012

אתר יד2 משיק את "לוח הטרמפים" - גלובס (+טוקבק חשוב!)

מחירי הדלק בשיא? אתר יד2 משיק את "לוח הטרמפים"



יד2: "בלוח החדש אפשר להציע או לחפש טרמפים ע"י יצירת קשר ישיר בין המחפשים למציעים; הלוח נולד מתוך צורך חברתי שזיהינו בעקבות התייקרות הדלק"

08/03/2012, 11:07

 לוח החדש אפשר להציע או לחפש טרמפים על-ידי יצירת קשר ישיר בין המחפשים למציעים", נמסר מיד2. "פרסום המודעות באתר הינו בחינם וללא הגבלת זמן. ניתן לפרסם מודעות טרמפים על בסיס קבוע (למשל, כל יום שני ושלישי) או נסיעות ח- פעמיות (לפי תאריך). כמו כן, ישנם אנשים שמציעים טרמפים בחינם וכאלה המציעים אותם תמורת השתתפות בעלות הדלק".


הערה: שימו לב לטוקבק הבא (לא אני כתבתי):

3.

"השתתפות בעלות הדלק" - מסוכן?

12:06 8/3/12
ראובן (לא רשום)
 4אהבתילא אהבתי1   
לתשומת לב הנותנים טרמפ בעד השתתפות בהוצאות הדלק - קבלת כסף או תמורה בעד נסיעה, מנוגדת לתנאים ברוב פוליסות הביטוח חובה של רכבים פרטיים. במקרה ביטוחי (תאונה חלילה), חברת הביטוח יכולה לטעון שהנהג לא פעל בהתאם לתנאי הפוליסה ולכן זו לא תקפה.

בנוסף - היות וקשה לתמחר או לכמת את הדלק בעבורו צריך הטרמפיסט לשלם, יתכן מצב בו בעל הרכב יצא מהעסק מופסד או מרווח. במקרה של רווח - רשות המסים יכולה להראות עניין.

לכתבה המלאה בגלובס:
מחירי הדלק בשיא? אתר יד2 משיק את "לוח הטרמפים" - גלובס:

'via Blog this'

תגובה 1:

  1. שלום חברים,
    בנוסף ללוח הטרמפים שרק עכשיו השיקו יד 2 קיימים עוד מס' לוחות טרמפים ומומלץ להרשם לדעתי בכולם כדי להגדיל את אחוזי החשיפה . בכל האתרים ההרשמה היא חינם .
    בין אתרי הטרמפים , קם לוח שתפאוטו שהוקם במטרה להווות פלטפורמה המקשרת בין קהל מציעי הטרמפ לקהל מחפשי הטרמפ
    קישור לאתר http://www.tremp4u.co.il

    שתהיה לכם ניסעה טובה

    השבמחק

המלצות נוספות מאת: outbrain